مدیرکل زندان‌های زنجان از بازداشتگاه خدابنده بازدید کرد

مدیر کل زندان‌های زنجان با سفر به شهرستان خدابنده، از کلیه اماکن اصلاحی و تربیتی بازداشتگاه شهرستان بازدید و پای صحبت زندانیان نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این بازدید که معاون سلامت و اصلاح و تربیت، مسئول بازرسی و رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج مدیر کل زندان‌های استان را همراهی می‌کردند، سید مجتبی حسینی پس از حضور در محل یادمان شهیدان این مرکز و قرائت فاتحه به روح پرفتوح امام راحل و شهیدان انقلاب، در قسمت اداری و یگان حفاظت این مرکز با کارکنان مجموعه و سربازان وظیفه دیدار و از زحمات شبانه روزی پرسنل در تامین امنیت زندان و اصلاح تربیت انسان‌های به خطا رفته قدردانی کرد.
در این بازید مدیر کل زندان‌های زنجان از اماکن بهداشتی و درمانی، کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی، فروشگاه زندانیان، اماکن فرهنگی و آموزشی و پروژه‌های نیمه تمام عمرانی مرکز بازدید و مهم‌ترین مسائل و مشکلات موجود را بررسی کرد.
سپس مدیر کل زندان‌های زنجان و هیئت همراه در جمع زندانیان بازداشتگاه خدابنده حاضر و طی نشست صمیمی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی ،مددکاری، تغذیه ،بهداشت و درمان این مجموعه را ارزیابی کردند.

مدیرکل زندان‌های زنجان از بازداشتگاه خدابنده بازدید کرد
در پایان این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان، طی نشستی با کارکنان بازداشتگاه خدابنده از عملکرد مطلوب مجموعه در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی به ویژه اولویت‌های سازمان زندان‌ها قدردانی و اقدامات مدیریت و کارکنان این مرکز را در امر خطیر اصلاح و تربیت مجرمین شایسته تقدیر دانستند.
لازم به توضیح هست در این بازدید و به دستور مدیر کل زندان‌های استان کلیه کارکنان بازداشتگاه خدابنده با هدایای نقدی تقدیر شدند.

مدیرکل زندان‌های زنجان از بازداشتگاه خدابنده بازدید کرد
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha